Umíte si v nizozemštině zažádat o nový pas? Otestujte se!

20.10.2014 16:28


Ik wil mijn paspoort vernieuwen





Maak de onderstaande zinnen compleet.

Kies uit: verlopen, bijschrijven, aanvragen, inschrijven, afspraak, geldig, aangifte, recente, gemeentehuis, vernieuwen


Petra belt het gemeentehuis op om een _____ te maken. Kan ik mijn zoontje op mijn paspoort ________?

Mijn rijbewijs is bijna _________. Kan ik het ________ ? Hebt u een _______ legitimatiebewijs bij u?


Moet ik een _______ pasfoto meenemen?


Linda wil graag ______ doen van de geboorte van haar dochtertje. Daarom gaat zij naar het ________ .


Myra wil zich graag laten _________ , want zij is net naar deze gemeente verhuisd.

Uw zoon is 17 en moet nu zelf een paspoort of identiteitskaart ___________ .




Vertaal de onderstaande zinnen naar het Nederlands.

Můžeme si domluvit schzku?

Chci
nahlásit, že mi nkdo odcizil peněženku.

Máte s sebou fotografii z nedávné doby?

M
j idiskprkaz je prol. Mohu ho prodlouit/obnovit?

Je tento pas je
tplatn?



Nejste si jist/a větami a/nebo překladem?
Pošlete mi věty na:
anna@dutchforyou.net a já Vám povím správnou odpověd + výklad.

 

Vyhledávání

Kontakt

Anna Phillips - Dutch For You online
Skype: DutchForYou