A-C: Citaten van Woody Allen

14.05.2011 21:39

Bekende citaten van Woody Allen




"Ik ben weer zeer depressief. Gisteren werd ik bijna doodgereden door een autobus. Ik zag mijn hele leven aan mij voorbijflitsen, maar het vreemde was dat ik er niet in voorkwam."


"Eén van de voordelen van in het buitenland wonen is, dat je bij het televisiekijken de reclame tenminste niet snapt."


"Geld is beter dan armoede, al was het maar om financiële redenen."


"Ik ben gestopt met roken. Ik zal een week langer leven. Die week regent het pijpestelen."


"Ik ben niet bang om dood te gaan. Ik wil er alleen niet bij zijn als het gebeurt."


"Ik denk veel aan de toekomst, want het is daar dat ik de rest van mijn leven zal doorbrengen."


"Ik koester een innig verlangen terug te keren in de moederschoot, van wie dan ook."


"Liefde is het antwoord, maar terwijl je op het antwoord wacht, stelt seks je een paar leuke vragen."


"Mijn brein is mijn tweede favoriete lichaamsdeel."


"Niet alleen is er geen God meer, probeer maar eens een loodgieter te vinden tijdens het weekend."


"Ouders moeten naar hun kinderen luisteren...dan weten ze waarom ze niet gerespecteerd worden."


"Psychoanalyse is als muziekles: vijf jaren lang merk je geen enkele vordering en opeens kun je piano spelen."


"Thuis ben ik de baas, mijn vrouw mag alleen de beslissingen nemen."

 



 

Vyhledávání

Kontakt

Anna Phillips - Dutch For You online
Skype: DutchForYou