Učebnice nizozemštiny/holandštiny

08.10.2013 10:45

Učebnice nizozemštiny/holandštiny

Často se mě ptáte, jaké učebnice při hodinách používám či mohu doporučit.

Nizozemštinou se zabývám od roku 2002 a od té doby jsem se setkala s mnoha učebnicemi, cvičebnicemi, gramatikami atd.

Na fotografiích vidíte publikace, které se mi osvědčily. Rozdělila jsem je na 3 různé úrovně: pro začátečníky (A0, A1), středně pokročilé studenty (A2, B1) a pokročilé studenty (B2+). Následuje také výběr těch "nejlepších". Mám i další učebnice a materiály, které však z různých důvodů nepoužívám ráda a tak jsem je v tomto přehledu vynechala.

Úplným začátečníkům nedoporučuji samostudium. Je vhodné zvládnout minimálně 10-20 lekcí s lektorem a pak popř. zvolit samostudium s dobrou knihou. I tak mám však k samostudiu skeptický postoj, pokud jazyk již neovládáte a nechcete pouze znalosti a dovednosti "pilovat". Pak vás od samostudia rozhodně neodrazuji :-)

Určitě Vás zajímá, kde učebnice můžete sehnat. V České republice na trhu bohužel nejsou, ale lze je objednat např. na www.bol.com nebo na www.intertaal.nl.


Učebnice pro začátečníky (A0, A1)




Učebnice pro středně pokročilé studenty (A2, B1)




Učebnice pro pokročilé studenty (B2, C1)





A protože vím, že si učebnice nepořídíte asi všechny najednou, tak mám pro Vás ještě jeden přehled - TOP 10. Mezi ně patří publikace, které používám denně a jsou ve všech ohledech naprosto vyhovujíci. Rozhodně je mohu bez výhrad doporučit!


TOP 10




Pokud máte dotazy, ráda na ně odpovím. Můžete mě kontaktovat na: dutch4everyone@gmail.com


Vyhledávání

Kontakt

Anna Phillips - Dutch For You online
Skype: DutchForYou